Rozsah webhostingu pro naše zákazníky se řeší individuálně v závislosti na projektu.
Niže uvádíme základní podmínky provozu společností World Media Partners, s.r.o. (dále jen "Poskytovatel") pro své zákazníky:
- Poskytovatel
se zavazuje provádět monitoring technického stavu, funkčnosti
internetových serverů a služeb na nich fungujících. V případě, že
poskytovatel zjistí ve svém systému jakoukoliv závadu, bránící
zákazníkovi ve využívání poskytovaných služeb, započne v nejbližším
možném termínu s jejím odstraňováním.
- Poskytovatel je oprávněn krátkodobě přerušit poskytování
služby, zejména z důvodu údržby technologického vybavení na nezbytně dlouhou
dobu, přičemž na takovou skutečnost s předstihem upozorní, pokud mu to okolnosti dovolí.
- Poskytovatel nenese
zodpovědnost za žádné škody vzniklé zákazníkovi nebo třetím osobám
(včetně ušlého zisku) vlivem přerušení poskytování služeb, poškozením
nebo ztrátou dat apod. při zásahu vyšší moci, třetích osob (např.
povodeň, požár, zemětřesení, válka...), vlivem skutečností
zapříčiněných třetími dodavateli (např. dlouhodobý výpadek dodávky
elektřiny, telekomunikačního spojení apod.)
- Poskytovatel je
oprávněn zamezit šíření dat, které zákazník šíří v rozporu s těmito
Pravidly. Vyžadují-li si to závažné okolnosti (zejména zákony České
republiky, ohrožení stability systému apod), má poskytovatel právo tato
data vymazat a to včetně veškerých záloh.
- Pokud není vzájemnou písemnou dohodou stanoveno jinak, zákazník nesmí
-
žádným způsobem manipulovat s daty uloženými v jiné datové části systém
poskytovatele, než jemu vymezené, pohybovat se v jiných, než jemu
vymezených adresářích, ani vykonávat činnosti, které by měnily
nastavení nebo funkci systému;
- využívat služeb poskytovatele k
ukládání nebo přenosu dat, jejichž obsah je v rozporu s platným právním
řádem České republiky nebo s mezinárodními smlouvami, jimiž je Česká
republika vázána, jakož i odkazů (linků) na data tohoto charakteru;
- využívat služeb pro činnost rozesílání nevyžádaných e-mailových zpráv s obchodním sdělením označované jako "spam";
- vyvíjet činnost, která by vedla k neúměrnému zatížení serveru, konektivity nebo jiné části systému poskytovatele;
- vyvíjet činnost, která by jakýmkoli způsobem poškozovala zájmy či dobré jméno třetích osob nebo poskytovatele.
- Zákazník je povinen chránit své přístupové údaje (hesla apod.) k
systému poskytovatele před zneužitím třetími osobami. V případě ztráty,
odcizení nebo jiného narušení práva užití předmětných přístupových práv
je zákazník povinen neprodleně sdělit tuto skutečnost poskytovateli,
přičemž je odpovědný za každé užití služeb až do okamžiku oznámení.
- Poskytovatel není bez výslovného souhlasu zákazníka oprávněn
obsahově modifikovat jeho data ani zjišťovat obsah jeho elektronické
pošty, vyjma případů, kdy je k této činnosti zplnomocněn a vyzván
zmocněnými orgány (např. policií, soudem apod.) nebo pokud pojme důvodné
podezření na porušování smluvního vztahu ze strany zákazníka.
- V případě, že Zákazník je v prodlení s placením služeb Poskytovatele více jak 20 dní po splatnosti, je Poskytovatel oprávněn omezit či zcela zrušit poskytování služeb Zákazníkovi do doby zaplacení dužné částky a obnovit poskytování služeb za stanovený poplatek v závislosti na rozsahu poskytovaných služeb. V případě omezení funkčnosti webových stránek, je Poskytovatel oprávněn umístit na webovou stránku Zákazníka informaci o důvodech vypnutí.
- Poskytovatel garantuje kontinuální provoz webhostingových služeb
s minimální dostupností 99,6% v rámci kalendářního měsíce. Garance se
vztahuje výhradně na výpadky či poruchy, které byly prokazatelně
způsobeny ze strany Poskytovatele. Za rozhodující je považován
monitoring Poskytovatele. Poskytovatel neodpovídá za poruchy způsobené
mimo jeho technologie (tedy poruchy třetích stran cestou k zákazníkovi)
a garance dostupnosti se nevztahuje na zásah vyšší mocí, třetích osob
(např. povodeň, požár, zemětřesení, teroristický útok, válka...),
vlivem skutečností zapříčiněných třetími dodavateli (např. dlouhodobý
výpadek dodávky elektřiny, telekomunikačního spojení apod.). Jestliže je služba nedostupná z důvodu poruchy více než 1 hod.v kalendářním měsíci, náleží Zákazníkovi kompenzace ve formě slevy 1% za každou započatou hodinu nedostupnosti, nejvýše však do částky odpovídající měsíčnímu poplatku za provoz služby.
|