Advergaming |
Čtvrtek, 08 srpen 2013 | |
Pro zorientování v této oblasti jsme pro vás připravili prezentaci na téma využití advergamingu v cestovním ruchu, kde máte možnost se seznámit s jednotlivými nástroji advergamingu, jeho historií včetně nejnovějších novinek. V oblasti advergamingu nabízíme 3 typy produktů: E-hryE-hry se integrují do webových prezentací (portálu zákazníka případně se umisťují na herní portály) Reference: pro Destinační společnost Orlické hory a Podorlicko jsme realizovali spolu s našimi partnery 2 e-hry, které jsou zpřístupněny na www.mojeorlickehory.cz/e-hry
Geolokační hry s QR kódyHra je určena pro chytré telefony s čtečkou QR kódů a připojením na internet. Snímáním QR kódů je prokázáno, že se daný člověk dostavil na určené místo (památka, jiný turistický cíl apod.) Reference: pro Pardubický kraj jsme zrealizovali virtuální verzi soutěže Letní pecky, poznej všecky2.
GEOFUNGeolokační hra nová generace - tzv. mobilní virtuální hra (mobilní aplikace pro chytré telefony), která funguje jako zábavná forma průvodce regionem, kde návštěvník plní rozličné úkoly a dle úspěšnosti sbírá body, za které může pak získat motivační ceny. Možnosti spolupráce jsou popsány na www.geofun.cz/spoluprace. Reference: pro Českomoravské pomezí jsme v rámci GEOFUNu zpracovali přes 40 různých geosrand - více na www.ceskomoravskepomezi.cz/geofun
Minimálně v těchto 3 oblastech máme zkušenosti V případě zájmu jsem samozřejmě schopni realizovat i případně jiné typy zábavných her, které podpoří návštěvnost vašeho města/regionu apod. |